Sayfalar

sevdiği bloggerlar ;)

25 Mayıs 2012 Cuma

Cansun Rektörlük Mezuniyet Töreninde Ne Giymiş? ;)

Eveeet final telaşım hafiflemişken bi post göndermeliyim diye düşündüm ve daha önce bahsettiğim üç kep törenimden biri gerçekleşmişken ne giydim postunu hazırlamaya karar verdim ;)

Umarım beğenirseniz....

Öncelikle şunu söylemeliyim biliyorsunuz o gün aynı zamanda erkek arkadaşım askerden geliyordu bu yüzden tören heyecanından çok onun gelişi için heycanlanıyordum ve tören hazırlığımda çok ayrıntılı olamadı =) çok çabuk hazırlanıp odamdan cıkmak zorunda kaldım yıne de fena degıldım ;) Asıl en kötü şey tören günü Ankaraya feci bir yagmur yağdı törenimizde acık olanda olacağı için çok moralim bozuldu,yağmur biraz hafiflemişken çıktım yurttan ve ben cıktıktan sonra yagmur kesılıp güneş açtı amaa trafik berbattı :( ben mezunıyetıme bıraz rotarlı gıttım. Havanın nemli olmasından ötürü de saçlarım istediğim gibi değildi maalesef ama gayet mutluydum çünkü o gun İLKE'm geldi ve bu mezunıyetten cok daha onemlıydı zaten ıkı mazunıyetım daha olacagı ıcın acıkcası cok uzulmedım bu aksılıklere...

Benim asıl üzüntüm şuydu törenden iki gün kadar önce, kahküllerimi düzelltirmek için manikürcümün tavsiyesiyle bir kuaföre gittim. Benim Ankara'da devamlı gittiğim bir kuaför yok, İzmirde çok memnun kaldığım bir kuaförüm var Studıo 948 şiddettle tavsiye ederim ;) Herneyse kahküllerim uzayınca hep kendim kısaltırım ama bu kez tam tören arefesinde bi hata yapmayım bozuk olmasın diye kuaföre gideyim dedim demeseydim keske ben daha ıyı keserdim :D Amcam benım sacımın on kısmını komple kısaltmıs nerara yaptı bunu gerçekten anlayamadım sacımın arkasıyla önü arasında ciddi bir uçurum vardı,sankı arkamdaki saçlar çıt çıt gibi duruyodu, fotoğraflarda farkedersiniz...Bu benı 1 haftadır ciddi derecede mutsuz edıyodu sacımı acamıyordum ama onu da hallettım =) Burda ankarada bahcelievler 2. caddede Çağatay Gerçek adında bır kuafor keşfettim gerçekten o saçı nasıl düzeltti nasıl güzel oldu anlatamam ;) çok çoook mutluyuuuum bir saç insanı rezil de ediyor vezir de;) artık mutluyum...


O zaman gelsin mi rektörlük mezuniyet fotoğrafları ;)









Veeee o kalabalıkda ben onu trıbunlerde gormeye calısırken benım cin İlke'm bir kep bir cübbe bulup öğrenci gibi atmış kendini sahaya;) cübbenin kollarından emanet olduğu gayet açık zaten ;)  onu yanımda görünce şok oldum tören boyunca birlikteydık,harikaydı...










Mutluluğum belli olıyor sanırım...









Elbisemin rengi makinamın çok iyi olmamasında dolayı fazla belli olmamış tam mint yeşili aslında rengi ;)

Cicilerim nerden diye merak edersiniz....

Elbise: Bershka
Mont: Stradivarius
Ayakkabı: Pabbuç (Ank. 6. cad. de çok sık alışveriş yaptığım ve memnun kaldığım mağaza)

1 yorum:

  1. Selammm! :) Bershka elbise çok güzelmiş ve cüppenin rengiyle birlikte harika bir seçim olmuş, tebrik ederim :) Hem elbise hem mezuniyet için :)) Bu arada blogumda Pinspire'dan dilediğin gibi harcayabileceğin 50 TL hediye çeki kazandıran minik bir oyun var :) Katılırsan çok memnun olurum, sevgiler...

    Pinspire Oyunumun Linki: http://lunaparkqueen.blogspot.com/2012/05/pinspire-hediye-oyunu.html

    Lunapark Queen

    YanıtlaSil